18 Kasım 2012 Pazar

Karnımız tok diye menüye bakmayacak mıyız?

Tumblr_m4wbizpq351r72w9qo1_400_large
     Göz çapkınlığı diye bir olay var ki,hayatta herkesin başına en az üç,dört kez gelmiştir.Evli olabilirsin,kör kütük aşık olduğun bi sevgilin olabilir,hatta bu sevgili antik çağ heykelleri gibi kusursuz bi fiziğe,tipe de sahip olabilir ama bu durum senin göz çapkını olmanı engelleyemez.Aldatmak-aldatılmak herkesin korkulu rüyası bu noktada hemfikiriz sanırım ama bu durum etrafta dolanan ilik gibi yakışıklılara,taş gibi kızlara bakmamıza engel olmamalı.Kim çıkıp da karşıma ''hayatımda birisi varken asla yakışıklı bir erkeğe ya da güzel bir kadına dönüp bakmam'' derse alnını karışlarım.Ben bile önümden fıstık gibi bi hatun geçince baştan aşağı süzüyorken,bakmadığını iddia eden adamın erkekliğinden şüphelenirim bu kadar net.Ya da herifin biri ''adonislerime gel bebeğim'' bakışlarıyla önünden geçerken oralı bile olmadığını söylüyorsan işte ben buna gelmiş geçmiş en büyük palavra derim.

***

Göz çapkınlığı herkesin yaşadığı bi olay dedik,doğaldır dedik diye bu ''herkes'' kavramını o kadar da geniş düşünmeyin.Ufak tefek ayrıntılarla bu konudaki kuralları hatırlatmakta fayda var.

 
Göz çapkınlığı kimler için doğumla başlayıp ölene kadar devam eden temel bir haktır?

*Benim sevgilim olmadığı müddetçe yakışıklı,kaslı,romantik,işinde gücünde,akıllı,zeki,çevik tüm erkekler bu haktan yararlanabilir.



*Bu erkeklerden herhangi birisi benim sevgilim olduğu anda tüm hak ve özgürlüklerinden mahrum bırakılacaktır.

 

*Bütün kadınlar bu hakka sahiptir ancak benim avlanma alanımın sınırları dahiline girdikleri anda bu anlaşma bertaraf edilecektir.


 
*Sevgilimin eski manitalarının hepsi gönüllerince göz çapkınlığı yapabilirler,sevgilime yaklaştıkları anda yaşama ve nefes alma hakları da dahil tüm hakları ellerinden alınacaktır.

 

Artık bu konuda bi sorunumuz kalmadığına göre Üç günlük dünya,doyur gözünü Leyla! diyor hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.



***Öpücük:Biten ilişkinin ardından gördüğün rüyaların %70'inin ağzına sıçması gibi bir durum var maalesef!



12 yorum:

  1. Ekimoza,
    dün şık şıkırdım yolda yürürken karşıdan biri dikkatimi çekti.Bir bey.Duruşu,havası,gülümsemesi bir başkaydı.Tarzımız yakın gibiydi sanki.Genelde yolda bakar kör olurum ama bu adam haylice dikkatimi çekti.Onun da bana bakışını hissettim.Ama bana öyle geldi herhalde derken annem de 'o da sana baktı' demez mi :))Göz çapkınlığının sözlükteki anlamını karşılıyor değil mi bu durum:-)))
    Uşak'ta böyleleri nadir rastlanıyor ,nadir olanlar da züppe oluyor azcık(!)
    lan hayatında biri olmayınca sanırım algıda bir değişme oluyor ne dersin:,-))

    YanıtlaSil
  2. Şanzelize bulvarı fıstığım aynen de böyle bi şey işte "göz çapkınlığı":) Ohh misler gibi işte kime ne zararı var bunun saniyelik bi sey de olsa özgüven aşılıyor bence insana.Uşak'ı bilemiycem ama son dediğine kesinlikle katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Doğru söze ne denir. :) Ama tabi benim eşimde tüm bu hak ve özgürlüklerden mahrum hele bir baksın! :P Ya insan birine ciddi ciddi bağlandı zaman gerçekten baksa da boş boş bakıyor bende bunu farkettim yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygucum tabi ki hayatımızdaki erkeklerin öyle bi hakkı yok,olmamalı da:)İşte bu noktada çifte standart dediğimiz olay devreye giriyor.

      Sil
  4. çok doğruu :) izmir metro resmen manken cenneti yaa.. kızlı erkekli bi tane ajans kurulsa para kırılır :)
    ben de yapmıyor değilim o göz çapkınlığını, herkes yapıyo kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Eva vahh Eva İzmir'in kızlarının adı çıkmış bi kere.Asıl yeme de yanında yat cinsinde olan erkekleri..Öyle bir ortamda da gel de bakma olmuyor işte.

      Sil
  5. bi keresinde market kasasındayız nasıl kuyruk var kasiyer kız sürekli eşimi kesiyo bi de az şehlaydı kız nereye baktığı da belli olmuyo yellozun, bakıyorum kızın gözüne suratıma baksa gözümden çıkan ateşi görecek eşim farkında bile değil kızın ona baktığının yedi adamı o şehla gözleriyle neyse ben muhatap oldum kızla sıra bize gelince ters ters cevap veriyorum vs.en son çıkarken oyucam o şehla gözlerini şimdi görecek dedim eşim ne oyuyosun ne oluyo derken düş önüme avratlarla başıma belaya sokma benim diyorum ne avradı ya noluyo diyo çok sinirlenmiştim ama bizimki farkında bile değildi ne döndüğünün..

    hadi kesiyosun adamı yanında karısı var görmüyomusun yani..

    YanıtlaSil
  6. Ben de geçende otobüste bir şey düşünüyordum, güzel bir şeydi düşündüğüm arada bir gülümsüyordum falan tabii o an nereye kime bakıyorum hiç bir fikrim yok sonra aklımdaki hayali ortamdan ayrılıp gerçek hayata döndüm bir de ne göreyim çocuğun tekini kesiyormuşum meğer iki saattir. :] Çocukta bakıp bakıp gülümsüyor falan tamam iyi hoş baya da yakışıklı çocuktu ama utandım yani. :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      kesin başka bi erkişiyi düşünüp gülüyodun dimi:)

      Sil
    2. Burcucum bi taşla iki kuş derler buna boşver iyi olmuş bence:)

      Sil
  7. ister sevgilim olsun, ister evli, çocuklu olayım beğendiğime bakarım arkadaş.
    sevgilim de bakabilir, kocam da. bakmakla kaldığı sürece hiç bir problem yok.
    kaldı ki, hoş bir hatuna eminim ki ben ondan daha çok bakıyorumdur..
    artı istediğin kadar baskı yap, engelleyemezsin. bakmak isteyen bakar!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang