8 Kasım 2012 Perşembe

illuminati mii? oyun mu kartlarıı?

az önce bir anda
beş dakikalık bir sessizliğe büründüm
telaş yaptılar öldüm sandılar falan.
(şaka şaka yapmadılar öyle bişy,
çok soğukkanlı onlar:)
o site senin bu site benim dolaşırken
illuminati kartlarını gördüm
1995 yılında oyun kartı olarak satışa sunulmuş
ben altı yaşındayken.
yani dünyada daha tuvalet eğitimini almamış
onca insan ufağı varken
adamlar neler planlamış yavu..
hemen fatemeyi çağırdım
koş kız koş bak neler varmış diye.
önceden yapacaklarının sinyalini vermişler,
hatta ne sinyali,
anten takmışlar.
 
kartları size görseteyim de ağzınız yere düşsün
(ben yeni gördüm düştü valla.
hala insanların böyle şeyler yapabileceğine inanamıyorum)
gerçekleşmiş olanlara bi bakalım






bi de bizi beklediğini söylediklerine;


daha da neler neler..
google it beybi!
 
 
 
 
 

5 yorum:

  1. çok ürkütücüüü

    YanıtlaSil
  2. Illuminatiyi öğrenen birisinin artık geri dönüşü yoktur söyleyeyim :) Bu konuyu daha ayrıntılı incelemek isteyen arkadaşlar michaelsikkofield.blogspot.com blogunu takip etsinler.

    YanıtlaSil
  3. illuminati hakkında bizamanlar bayağı derin bi araştırma yapmıştım o günden beri subliminal bakıyorum hayata:)
    illuminati ile ilgili inan ne görsem şaşırmam adamların planları bin yıllık bi süreçte ilerliyo en az bin yıl diyorum ve de.. insanın aklına gelmicek entrikalar planlar ve yok canım dedirten olaylar ama malesef doğru..

    YanıtlaSil
  4. İnsanın aklının sınırlarını zorluyor resmen önceden uzun uzun makaleler okurdum bununla ilgili, geçenlerde yine başladım. Bu saatten sonra illuminati hiç bir şey yapmasa bile, bir çok insanı ürkütmeyi, subliminal arayan canavarlar yetiştirmeyi başardı. Bir klip izliyorum "Bak illuminati simgesi" "Bak burada subliminal varmış." demekten başka bir şey yapmıyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. vayy ne kadar dolapçılar ya.. ben 3 yıl önce bir arkadaşım proje olarak seçmişti de, kısa bir bahsetmişti. hani kliplerde falan üçgenli göz görünce "illuminati var arkadaşlar" dedikleri şey, oradan biraz bir şey aklımda kalmış ama tam bilmiyorum, merak ettim valla!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang