25 Aralık 2012 Salı

iki kum tanesi: Yılbaşı kartları

iki kum tanesi: Yılbaşı kartları: Öncelikle bu yazıyı hazırlarken okuduğum bir bilgiyi paylaşayım. Devam edip etmediğini öğrenmek size ait . Bir çok blog arkadaşımız hediye ç...




Blogda sörf yaparken Füsun T.'nin bu yazısını okudum.İçim heyecanlandı.Kendi blogumdan da bir yol yapayım da,belki Füsun T.'nin dünyasını keşfetmemiş olanlar ,onu da keşfetme mutluluğuna erişsinler benim gibi...

ah ne güzel bir duygu burda olmak...İçimi heyecanlandırıyor bu güzel paylaşımlar...

Verdi-La Traviata
Belki biliyorsunuzdur La Traviata ,Alexander Dumas'ın Kamelyalı Kadın hikayesinden uyanlanan müzikal bir oyun hatta operetti.Şimdi kulaklarımda bu müzik çınlarken bu küçük yazıyı sizlerle paylaşmanın mutluluğunu da yaşıyorum....

2 yorum:

  1. 3 4 gün önceydi blogunda bi yazı okudum.. o kadar güzeldi ki 10 kere yazdım yorumu bi türlü olmadı yorum kaydedilmedi bi türlü..

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir ara böyle bir durumu yaşamıştım Umaycım,sanırım sorun çözüldü:))zaten o yazıyı burda da paylaştım:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang