19 Aralık 2012 Çarşamba

Dilek mektubu

Sevgili bütün kızlar,

İçim sıkılıyor kızlar... diyerek konuya direk balıklama dalmış oldum ama olsun affedersiniz beni inşallah...
Olmasını çok istediğim bir şey var ve bu büyük bi anlaşmaya bağlı. O anlaşma olumlu sonuçlanırsa, kendimi projeye kabul ettirmem lazım. Tamam, biliyorum şu an 'ölme eşeğim ölme' diyor olabilirsiniz fekat
UMUT FAKİRİN EKMEĞİ misali ben de, bu işlerin rayına oturmasını ve o işi kapmayı ümit ediyorum.
Burda bi sinerji yaratalım, ne bileyim totem yapalım, dua edelim, iyi dileklerde bulunalım??? Ne dersiniz işe yarar mı ki? Bana yardımcı olur musunuz rica etsem acaba <3
İçimin sıkılması 'ya olmazsa' diye dertlendiğimden. Bir yandan her işte bi hayır vardır, kendini hayallere kaptırma diyorum. Olursa olur zaten, sen elinden geleni yaptın diyorum ama işte diyorum ya biraz elimin kolumun bağlı olduğu konular da var. Eğer bu dileğim olursa uzun uzuuun anlatırım bunu hep birlikte keyfini çıkarırız ama şimdi sadece iyi dileklerinize ihtiyacım var.

Sevgilerimle,

Pia
Not: Eğer uygun görürseniz, sizler de böyle çaresiz kaldığınızda dileğiniz ile ilgili bana bir e-mail gönderin, burda yayınlayalım ve hep birlikte güçlenelim, ne dersiniz? pia_set@hotmail.co.uk den bana dilek mektuplarınızı gönderebilirsiniz.

4 yorum:

  1. allah hakkınızda hayırlısını versin ve umarım herşey istediğiniz gibi olur.canı gönülden dilerim bunu...

    YanıtlaSil
  2. 2013 dileklerimizin arasına katıyorum:)
    piacım ne istiyosan o olsun..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang