16 Mart 2013 Cumartesi

Ben yalnız mıyım?

Çok garip vallahi...hem de ne garip...Aklımdan şüphe ediyorum ben şimdi.Hatta zaman zaman ediyorum böyle.Acaba ben mi bunuyorum yoksa facebook kendi kendine yalnız olduğumu anladı da ,baktım kendim bulacağım yok,bana birilerini bulmaya çalışıyor el altından.

Uzun zamandan bu yana pek yazamadım ya ben şimdi bu bloga.hoş bugünlerde kendi blogumuma bile doğru düzgün yazamıyorum ya.Bununla bir sessizliğimi bozayım dedim yavaş yavaş.Bir de,acayyyip derecede merak ettim.Acaba başka arkadaşların da başına geliyor mu,ben tek miyim,sorun ben de mi,yoksa facebook bir işler mi karıştırıyor anlamadım.

Bir süre önce şu an ismini hatırlayamadığım bir arkadaşım benim arkadaşlık isteğimi kabul etmiş.Çok gariptir ismini hatırlayamadığım bu arkadaşa ben arkadaşlık isteği göndermişim meğer.Mişim diyorum çünkü ben arkadaşı tanımıyorum.Acaba uzun süre önce tanıştık mı,nerde tanıştık diye soru sordum durdum kendime.Baktım başa çıkılacak gibi değil,artık hayırsız ,vefasız,bunak şu bu diye diye kendime hakaret ederken bir gün cesaretle sazımı ele aldım.sordum arkadaşa.Bu arada arkadaş her ne hikmetse,erkek bir arkadaş.Genç bir arkadaş.Ama ben çocuğu zerre kadar tanımıyorum arkadaş!Mesaj attım.Çocuk ,'sizden geldi arkadaşlık teklifi ,demesin bana! İyi de ben tanımıyorum ki seni.Soru sordum filan.Şurda bulundunuz mu,nerde oturuyorsun filan fişman.yok ortak nokta da yok ,allah allah !

Şimdi yine buna benzer bir durum.Hatırlamıyorum çocuğu.Daha mesaj filan atmadım.ama arkadaşlık isteği gönderilmiş bendennn!Dikkatinizi çekerim ben göndermişim.Hani arkadaş kıro mıro birine de benzemiyor.Şapkalı,kendi çapında tarz marz yapmış biri gibi.

Anlayamadığım facebook alttan alta çöpçatanlık mı yapıyor,acaba tanışmış olabilir miyim,hadi bir defa böyle oldu facebook iki defa yapmaz değil mi böyle bir şey?

Var mı aranızda böyle bir durum yaşayan?Ben yalnız mıyım yoksa bu konuda da ?
Böylesine de tüküreyim ya.Ne la bu ?Tip tip şeyler beni buluyor.
Geçen arkadaş grubumda bir kız beni eklemiş.Bayağı da Şükran abla diyor bana.Ertesi gün olacak güzellik partisinden açacağım sözü.Duvara kimin yarın 14:00'de programı yok,dedim.Kız 'benim yok'dedi.Kızla konuşmaya başladık .gel filan işte.Kız ben lezbiyenim dedi.No problem dedim.biz insan ayırt etmiyoruz.Kız konuyu başka mecralara çekmeye başladı.ardından da beni bir gruba davet etti.Tahmin edin işte.Arkadaşlıktan çıkardım.Ertesi gün bir mesaj 'Lezim diye sildin değil mi beni abla 'dedi.İnsanların kişisel cinsel tercihlerine durumlarına saygılı olmayı kendime düstur edinirim.Bunu söz konusu edip ayırt etmem ama karşımda insan bu davranışından dolayı kendini aşağı ya da farklı görürse kendini bu şekilde ön plana çıkartırsa o zaman kusura bakma arkadaşım sen lez olduğun için değil yaklaşımın beni ürküttüğü için arkadaşlığımdan çıkarırım seni.

Böyle böyle durumlar işte.Ben yalnız değilim değil mi ,sırf ben yaşamıyorum bunları?

Valla diyebilirsiniz ,yaza yaza bunu mu yazdın diye ama memleketimin yurdum havalarından,sosyal medyadan bir izleti yazdım işte.

Ay şunu da yazmasam çatlarım.Şimdi tiyatro provasından geliyorum da.Hoca 16.yüzyıl Moliere 'in Hastalık Hastası oyunu için en sonunda Penguen müziğiyle beraber dans edeceğimizi söyledi.

Bana diyorlar ki :
-Neyin kafasını yaşıyorsun ?
Peki bizim bu munis hocamız neyin kafasında oluşturuyor?

Penguen dansıymış ,yapmadığım bri bu kalmıştı.Söylemesi ayıptır çok güzel şempanze taklidi bile yapıyorum,Jane Godall belgeselinden sonra.
Hadi Jane Godall iletişim kurmak için şempanze sesi çıkarıyor.Ben de kutuplara gidip ordan koca bulmak için mi penguen dansı yapacağım.Hey yarabbiiiim !


3 yorum:

  1. :)))))çok komiksin ya,penguen dansına koptum:)özlemişim yazılarını.
    canım arkadaşım senin facebook adresin hacklenmiş.birileri senin adına giriyor.kızsan erkeklere arkadaşlık teklifi gönderiyorlar,erkeksen kızlara.taktik bu.benim de başıma gelmişti de kurtardım sonra.hatta bu arada ben senin facebook adresin olduğunu düşündüğüm bir adrese arkadaşlık teklifi göndermiştim fi tarihinde.kabul etmedin beni hala:) belki hiç farkında bile değilsin çünkü birileri senin adına reddetti bile çoktan.sen şifreni vs. değiştir arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. aa tabi bundan olabiliiiir.Geçen bir arkadaşım spam mesajlar geldiğini söyledi tarafımdan.Değiştirdim ama hacklendiyse o kişi değiştirdiğim şifremi de biliyor . Biliyor musun ben de seni arıyordum facebook'ta:))
    Ben de özledim ama bu zorlu sürecin bir yarısı nisanda bir yarısı mayısa kadar devam edecek.Güzel bir gün dileğimle...Özlendinizzzz bunu bilesiniz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalp kalbe karşı işte:)
      umarım bu kadar koşturmacaya,yorgunluğa değer canım.hakettiğine kavuşursun..
      görüşmek üzere,ben yine seni eklemeyi deneyeyim bakalım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang