25 Ocak 2017 Çarşamba

şşşşt :-)




herkese merhaba,
uzun süreden bu yana kendi blogumda bile yazamazken bir ne olduğunu çözmediğim bir tuşlamayla şutlanıverdim buraya. İyi de oldu hani .Çok yerinde oldu .
esasına bakarsanız zaman zaman gelip yeni paylaşım var mı ?ben de bir şeyler yazabilir miyim düşüncesiyle uğrayıp çıktığım zamanlarım oldu .
Sonra eskisi gibi çok üretken olamadığım için ve kendime göre oldukça kaydadeğer değişmeler olsa da hayatımda bunları sizler için farklı kılacak dolu şeyler yazmak istedim.
bu yüzden de hep kendimi engelledim.
Diğer taraftan bu engellemelerimin somut bir engeli vardı ki o da evime internet bağlantısı bağlatmayışımdı.Çünkü o süre zarfında yurtdışına çıkarsam sözleşme şu bu uğraş dur diyerek ancak telefondan sosyal medya takibi yapabildim.E haliyle zaman zaman internetim olduğunda da benim ya zamanım olmadı ya materyalim olmadı ne de yazma hevesim oldu.
bir blogun taslağını bile 1 kere yazıp üzerinden kaç gün geçip tekrar okuyarak süzerek yayına geçirme adetim olduğu için de bu da blog yazmama nedenlerimden oldu.
ama özledim de buraları ben.Bu vesileyle çok güzel blog dostlukları edindim.
blog aslında benim geçici bir heves değil. seviyorum .Bu sevgimi instablogger olarak sürdürüyorum.

Tüm bunların temelinde 2014 eylül nişanlanışım 2015 yılında evlenişim 2016 yılında kızımı dünyaya getirişim 2016 izmir tire'ye taşınışım ,kızımın 1 yaşına basması derken blog yazmayı ihmal etmek durumunda kaldım.

tekrar sahalara dönmek niyetim var .hatta en yakın vakit ne zaman olursa . 
o zaman bu sessizliğimin acısını çıkartırım.

pek bir mazaret yazmış göründüm .fakat gerçek böyle :-)

Görüşmek üzere 
sevgiyle kalın.....

(bu yazıyı bile annemin evinde ,kızıma anneannesi ilgilenirken bir fırsat yazabildim.eksikleri olacaktır.mazur görün ;)
 

13 yorum:

  1. Merhaba :) Bebişiniz de çok tatlı maşallah. Umarım artık daha çok fırsat bulursunuz. Küçük hanım da büyümeye başlamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hikaye Kalpli Kadın:-)umarım;ben de çok arzu ediyorum yazmayı :)

      Sil
  2. sahalara hoşgeldiniz, buraların yeri ayrı... :)

    YanıtlaSil
  3. heyy şükran gelmiş (: toplaşalım istiyorum yeniden burada. çok aktif olmadı hiçbi zaman ama bundan sonra dertleşelim istiyorum. çok şey mi istiyorum? -yazar bunları yazarken fotoğraftaki cimcimeye öpücük atıyordu-

    YanıtlaSil
  4. Fıbdığa bak ya masallahhhh 😃 tatlı telase resmen böyleleri 😃

    Güzel bir blogmus.İzlemee aldım banada beklerim sevgiler 😃

    YanıtlaSil
  5. Fıbdığa bak ya masallahhhh 😃 tatlı telase resmen böyleleri 😃

    Güzel bir blogmus.İzlemee aldım banada beklerim sevgiler 😃

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, kısa sürede oldukça çok yol kat etmişsiniz, yorgunluk gayet normal bence de. her istediğiniz gönlünüzce olsun dilerim. Hoşça kalın. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ziyarete geldim. Benim blogumu da şereflendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. https://www.define-dedektoru.net/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang