6 Şubat 2013 Çarşamba

BİLSEYDİM

Bu sayfada paylaştığım bir post için aldığım yorumlar terbiye sınırının ötesine geçtiği için yazıyı burdan kaldırdım.Diyeceksiniz ki madem yorumlara dayanamayacaktın neden yazdın?
Haklısınız.Ama ben yorumlardan çekindiğim için değil de, bu sayfanın bir çok blog sahibi tarafından oluşturulmuş bir platform olması sebebiyle kendime ait fikirlerin burası için doğru beyan adresi olmadığını anladığımdan yazıyı çektim.
Bütün Kızlar Toplandık ekibinden bu anlamda özür diliyorum.

2 yorum:

  1. yorumları az önce maillerimden okudum..
    Keşke kaldırmasaydın yazıyı ben sonuna kadar Atatürkçüyüm ve Atatürk'e tek kelime laf edenin bu sayfada işi yok onlar yorumlarını kaldıracak sen değil ne münasebet..
    Ayrıca Lezzet Sarayı'nın Atatürk'le Peygamber Efendimiz kıyaslamasını hiç anlayamadım ne alaka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende anlamadım ama kimsenin benim için canı sıkılsın istemedim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang