7 Ekim 2012 Pazar

MEME KANSERİ


1-31 Ekim Meme kanseri bilinçlendirme ayı bayanlar. Duymayanlar da belki facebookta size de şu elma,armut, muzlu mesajlardan gelmiştir. Bu konuya olan ilginin artması amacıyla avonun da yapmış olduğu bir uygulama var bayanlar bu sitede : http://www.avonmemekanseri.com/ Ben profil resmimi değiştirdim bile siz de değiştirin en azından insanlar fark edip, her ay doktora gidilmese bile kendileri muayene etmeleri gerektiğini hatırlarlar. Ben açıkçası unutuyorum bu konuyu sürekli ama 20 yaş üzerindeki her kadının adet döneminin başlangıcında itibaren elle muayene yapmaları gerekiyormuş bayanlar. Bildiğiniz üzere kanser hayatın önemli ve en kötü gerçeklerinden biri. Bu yüzden sık sık aklımıza geldikçe kendi muayenemizi yapalım, hatta eşlerimize de yaptıralım. Ne olur ne olmaz.. Ve bu konuyu da tanıdığımız her bayana sık sık hatırlatalım. Kanserle savaşta en önemli adım erken teşhis, olacağı varsa da öncesinden haberli olalım.. Meme kanseri sadece bayanlarda da olmuyor bildiğiniz gibi erkeklerde de çıkabiliyor maalesef. Kanser tipleri arasında meme kanserine sahip olan hasta sayısı en yüksek bizim ülkemizdeymiş maalesef bir yerde okumuştum. Bu yüzden bilinçli olalım kızlar ve sık sık birbirimize muayeneleri hatırlatalım.
Herkese sağlıklı, mutlu ve huzurlu  pazarlar dilerim..
Duygu Uygun


2 yorum:

  1. Kesinlikle cok haklisin hasta olmadan doktora gitmiyoruz ama gogsunde kitle olup onemsemeyenler bile var..
    Saglik ihmale gelmez!
    Post cok iyiydi harikasin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. okuyanlar en azından o anda olsa bir muayene yapabilirler kendilerine diye düşündüm hem de bu resimleri gördükçe akıllarına gelir diye düşündüm umarım faydalı olur

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

... BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ... Template by Ipietoon Cute Blog Design and Waterpark Gambang